مجله زیبایی یانی طب لیزر

اخبار و دانستنی های زیبایی

مجله زیبایی یانی طب لیزر

اخبار و دانستنی های زیبایی

تجهیزات پزشکی یانی طب لیزر به عنوان یک مجموعه ی پزشکی با یاری خداوند تبارک وتعالی از سال ۱۳۹۱ با هدف خدمت و اطلاع رسانی به جامعه پزشکی کشور و همچنین ارائه ی بهترین خدمات در زمینه ی پوست ، مو، زیبایی، لاغری ، واردات ، صادرات و ایجاد کار آفرینی فعالیت خود را آغاز نموده است.

بایگانی

خرید لیزر های زیبایی

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۵۲ ب.ظ

خرید لیزر های زیبایی

برای خرید لیزر های زیبایی اول از همه باید انواع لیزر ها را بشناسیم ، و تفاوت های آن ها را بررسی کینم. سپس می توانیم با توجه به کاربرد آن ها مناسب ترین دستگاه را انتخاب کنیم.

خرید لیزر های زیبایی

 

تاریخچه

لیزر برداشتن مو یا لیزر رفع موهای زائد دستگاهی است که فرایند از بین بردن مو‌های ناخواسته یا موهای زائد را با استفاده از قرار گرفتن در معرض پالس لیزر نور انجام می‌دهد و منجر به از بین بردن فولیکول مو و عدم رشد مجدد مو می‌شود. این دستگاه‌ها از اواسط دهه ۹۰ میلادی به صورت تجاری در دسترس قرار گرفته‌اند. از اولین مقالات منتشر شده در خصوص لیزر رفع موهای زائد توسط گروهی در بیمارستان عمومی ماساچوست در سال ۱۹۹۸ نوشته شده‌است.لیزر برداشتن موهای زائد به‌طور گسترده‌ای در کلینیک‌ها و حتی در خانه به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. بررسی بسیاری از متدهای استفاده از لیزر برای برداشتن مو، روش‌های ایمنی و تأثیرات آن‌ها منتشر شده‌است.

 

برای ادامه مطالعه این مطلب و خرید لیزر های زیبایی کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی