مجله زیبایی یانی طب لیزر

اخبار و دانستنی های زیبایی

مجله زیبایی یانی طب لیزر

اخبار و دانستنی های زیبایی

تجهیزات پزشکی یانی طب لیزر به عنوان یک مجموعه ی پزشکی با یاری خداوند تبارک وتعالی از سال ۱۳۹۱ با هدف خدمت و اطلاع رسانی به جامعه پزشکی کشور و همچنین ارائه ی بهترین خدمات در زمینه ی پوست ، مو، زیبایی، لاغری ، واردات ، صادرات و ایجاد کار آفرینی فعالیت خود را آغاز نموده است.

بایگانی

خرید الکس دایود

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸، ۰۳:۰۲ ب.ظ

 

دستگاه لیزر Alex – Diode با طول موج 755-808 نانومتر

لیزرهای Alex Diode جدیدترین و موثـر ترین لیزرها در فرآیند موزدایی دائمی برای انـواع مو و پوست با رنگ هــای مختلف می باشند.

برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
دفتر : 01332130526 یانی طب لیزر
تلفن همراه : 09137106334 مهندس حدادی
و یا از پشتیبانی آنلاین سایت استفاده کنید

لیزر الکس (ALEX DIODE)دایود دستگاه مجهـز به TEC سیستم خنک کننده بسیار قوی برای تماس با پوست میباشد که میتواند با وجود این قابلیت ، توان هـای بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید. لیزر الکس دایود با عمق نفوذ بالا و انرژی 20J/cm2 بـرای هـر تک پالس و جذب بالاتر در کلروفرم ملانین ، درون لایه اپیـدرم نفـوذ می کنـد و توسـط ملانین موجود درفولیکول های مو جذب می شوند. در طـول فرآینـد درمـان انرژی لیــزر به انـرژی گـرمـایی تبدیل میشود که بـدون وارد نمـودن آسیب به بافت های اطراف فولیکول های مو را از بین برده و باعث حذف موثر تر مو می گردد.

 

خرید الکس دایود

 

نظرات  (۱)

  • تجهیزات پزشکی
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی