مجله زیبایی یانی طب لیزر

اخبار و دانستنی های زیبایی

مجله زیبایی یانی طب لیزر

اخبار و دانستنی های زیبایی

تجهیزات پزشکی یانی طب لیزر به عنوان یک مجموعه ی پزشکی با یاری خداوند تبارک وتعالی از سال ۱۳۹۱ با هدف خدمت و اطلاع رسانی به جامعه پزشکی کشور و همچنین ارائه ی بهترین خدمات در زمینه ی پوست ، مو، زیبایی، لاغری ، واردات ، صادرات و ایجاد کار آفرینی فعالیت خود را آغاز نموده است.

بایگانی

خرید لیزر دایود

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱ ق.ظ

دایود لیزر الیو یک لیزر رفع موهای زائد بدن از نسل جدید بر پایه تکنولوژی دایود 810 نانومتر می باشد که با استفاده از این طول موج رنگدانه ملانین موجود در فولیکول مو را هدف قرار داده و تخریب می کند. انرژی و اشعه خروجی بسیار یکنواخت (با بهره گیری از تکنولوژی DILAS آلمان) در تمامی پالسهای اعمال  شده در واحد زمان، باعث می گردد تا بیمار درد کمتری احساس کرده و از بافتهای پوست بیشترین محافظت به عمل آید.

 

برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

دفتر : 01332130526 یانی طب لیزر
تلفن همراه : 09137106334 مهندس حدادی
و یا از پشتیبانی آنلاین سایت استفاده کنید

در این سیستم از لنز Collimated استفاده شده که باعث تابش یکنواخت بر روی پوست گشته و امکان افزایش سرعت بدون آسیب رسانی به پوست را می دهد. همچنین در این دستگاه همواره یک نسبت ثابت بین ماکزیمم انرژی و فرکانس برقرار است که باعث می شود انرژی مناسب در واحد زمان- سطح به بافت منتقل شود. این مسأله باعث کاهش خطای کاربر در تنظیمات گشته و جلوی آسیب رسانی به پوست را از طرف دستگاه می گیرد.

خرید لیزر دایود

نظرات  (۱)

  • تجهیزات پزشکی
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی