مجله زیبایی یانی طب لیزر

اخبار و دانستنی های زیبایی

مجله زیبایی یانی طب لیزر

اخبار و دانستنی های زیبایی

تجهیزات پزشکی یانی طب لیزر به عنوان یک مجموعه ی پزشکی با یاری خداوند تبارک وتعالی از سال ۱۳۹۱ با هدف خدمت و اطلاع رسانی به جامعه پزشکی کشور و همچنین ارائه ی بهترین خدمات در زمینه ی پوست ، مو، زیبایی، لاغری ، واردات ، صادرات و ایجاد کار آفرینی فعالیت خود را آغاز نموده است.

بایگانی

خرید لیزر دایود زیبایی

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۳۷ ب.ظ

با افزایش تقاضا برای رفع موهای زائد در همه نواحی بدن، لیزرهای دایودی طراحی شده‌اند که توانایی حذف موهای زائد ناحیه‌ای وسیعی از بدن را به راحتی و با کارایی بالا فراهم می‌کند. رفع موهای زائد با لیزر دایود، یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای رفع دائمی موهای زائد است. با قرارگیری دسته لیزر روی ناحیه تحت درمان، ناراحتی و درد کمی ممکن است حس شود، ولی بی‌حسی موضعی برای انجام آن لازم نیست. لیزرهای دایود بهترین نوع لیزر موهای زائد است که برای رفع موثر موهای زائد از همه انواع پوست با تعداد جلسات درمانی کمتر فراهم می‌کند. برخلاف لیزرهای قبلی، برای رفع موثر موهای زائد، لازم به چند بار عبور لیزر از یک ناحیه وجود ندارد و در نتیجه زمان درمان را کوتاهتر نیز می‌نماید. 

خرید لیزر دایود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی